Persoonlijke begeleiding op maat

Na een orientatiegesprek vormen jouw ontwikkeling of hulpvraag het vertrekpunt van één of een aantal sessies, wat wij in dit gesprek zijn overeengekomen. Holotropic Breathwork [de methode van Grof] wordt voornamelijk in groepsverband toegepast. Groepswerk kan zeer waardevol zijn, ik heb in mijn eigen ontwikkelingsproces ook goede ervaring gehad met groepen. Holotropic Ademwerk [de methode die ik gebruik] wordt ook aangeboden in individuele sessies. Bij mij kun je ook terecht voor een professionele persoonlijke begeleiding op maat Eigenlijk ben ik altijd al een voorstander geweest van het individuele werk. Als therapeut ben je bij een individuele sessie ieder moment beschikbaar. Je kunt iemand volledig bijstaan in zijn/haar proces. Je kunt bij mij terecht voor zowel een eenmalige sessie als voor een reeks sessies. De frequentie van de sessies is afhankelijk van jouw wens en zal altijd in overleg met jou zijn. Elke sessie bestaat uit een voorgesprek, waarbij je kunt delen over wat er op dit moment in je leven gebeurt. Daarna een ontspanningsgedeelte en de holotropic-sessie die voornamelijk gericht is op het verwerken, accepteren en loslaten van onverwerkte ervaringen van vóór, tijdens en na de geboorte. Met behulp van de gemaakte mandala wordt daarna de sessie geevalueerd.